Εάν η πτήση σας φθάνει στην ΕΕ από χώρα εκτός ΕΕ και εκτελείται από αερομεταφορέα χώρας εκτός ΕΕ
Τόσο η πτήση μετάβασης όσο και η πτήση επιστροφής θεωρούνται ως δύο χωριστές πτήσεις, ακόμη και αν η κράτησή τους ήταν ενιαία.
Σε ορισμένες περιπτώσεις, η αεροπορική εταιρεία που εκτελεί την πτήση μπορεί να είναι διαφορετική από την εταιρεία που αγοράσατε το εισιτήριό σας. Σε περίπτωση προβλημάτων υπεύθυνη είναι μόνο η αεροπορική εταιρεία που εκτελεί την πτήση.
Ως εκ τούτου, μια έντυπη ή ηλεκτρονική ειδοποίηση που σας ενημερώνει για τα δικαιώματα που έχετε ως επιβάτης αεροπορικών μεταφορών στην ΕΕ πρέπει να τοποθετείται ευδιάκριτα στις θυρίδες ελέγχου εισιτηρίων στο αεροδρόμιο. Οι πληροφορίες αυτές πρέπει επίσης να αναρτώνται στα περίπτερα ελέγχου εισιτηρίων στο αεροδρόμιο καθώς και στο διαδίκτυο.
Εάν δεν σας επιτραπεί η επιβίβαση ή εάν καθυστέρησε ή ακυρώθηκε η πτήση σας, αν είχατε καθυστέρηση πάνω από 2 ώρες κατά την αναχώρηση ή αν φθάσατε με μεγάλη καθυστέρηση στον τελικό σας προορισμό, ο αερομεταφορέας που εκτελεί την πτήση οφείλει να σας γνωστοποιήσει γραπτώς τους κανόνες αποζημίωσης και παροχής βοήθειας.
Copyright - L.A. Travel Γραφείο Γενικού Τουρισμού Αριθμός Μητ. Ε.Ο.Τ. 0725Ε60000039901
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.